Ελληνική άνοιξη στην Times Square

Δείτε πρώτοι την καμπάνια της εθελοντικής ομάδας "Up Greek Tourism" που εξελίσσεται από σήμερα στην Αμερική. Και διαβάστε τι γράφει o ένας από τους βασικούς της εμπνευστές (και συνεργάτης της LifO) Στάθης Χαικάλης
Η επτάδα που ‘κρύβεται’ πίσω από τη TimeSquare για την Ελλάδα
Στις 24 Μαρτίου ξεκίνησε η προβολή για ένα μήνα μέσω γιγαντοαφίσσας στη Time Square της Νέας Υόρκης , μηνύματος που έχει στόχο να βοηθήσει τον ελληνικό τουρισμό. Η πρωτοβουλία απλών πολιτών Up Greek Tourism πέτυχε το στόχο που είχε βάλει από τη πρώτη στιγμή... Πίσω από αυτήν την απλή κίνηση, ‘κρύβονται’ επτά κινήσεις: 

ΕΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΤΟΥ ΧΑΡΗ ΤΣΕΒΗ

Screen Shot 2012-03-23 at 12.09.05 PMScreen Shot 2012-03-23 at 12.07.50 PMScreen Shot 2012-03-23 at 12.08.07 PM Screen Shot 2012-03-23 at 12.08.22 PM Screen Shot 2012-03-23 at 12.08.38 PM Screen Shot 2012-03-23 at 12.08.51 PM
1)Υποστήριξη της εικόνας της Ελλάδας: η πρωτοβουλία, από την αρχή είχε θέσει ως κύριο στόχο την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας. Η υποστήριξη του τουρισμού ήταν το καλύτερο μονοπάτι να φθάσουμε σε αυτόν το προορισμό. Το Up Greek Tourism είχε σχεδιαστεί με τρόπο, ώστε τα οφέλη από τη (χωρίς κόστος) δημοσιότητα για το εγχείρημα να ειναι πολλαπλάσια των οφελών από την ανάρτηση της ίδιας της γιγαντοαφίσσας. Ήδη πριν την ανάρτηση, έχουμε δημοσιεύματα σε Guardian, Huffington Post, γερμανικά (!) μέσα. Έχουν επίσης προγραμματισθεί συνεντεύξεις με μεγάλα διεθνή και Αμερικάνικα κανάλια και Μέσα, που θα γίνουν τις μέρες της ανάρτησης
2)Κινητοποίηση απλών ανθρώπων υπέρ της Ελλάδας: τα 20.000 δολάρια συγκεντρώθηκαν από απλούς πολίτες. Το πιο σημαντικό είναι οτι δεν πρόκειται μόνο για Έλληνες, κατοίκους της Ελλάδας. Συνέβαλαν (κατά 50% περίπου) άτομα της Διασποράς , αλλά και αλλοδαποί, που είναι φίλοι της χώρας μας
3)Δημιουργία ομάδας ένθερμων εθελοντών: η πρωτοβουλία δεν θα μπορούσε να έχει τη δυναμική που πήρε, αν περιοριζόταν στη προσπάθεια των τριών προσώπων που την ξεκίνησαν. Έδωσαν απεριόριστο χρόνο 30 εθελοντές , οι πιο πολλοί εκ των οποίων ήταν άγνωστοι μεταξύ τους. Γνωρίστηκαν μέσα από μια κοινή προσπάθεια και δούλεψαν με το πάθος της ομάδας. Είναι συγκινητικό οτι στην πορεία προσφέρθηκαν με ‘επιθετικό’ τρόπο να βοηθήσουν άλλοι 30 περίπου εθελοντές, αλλά δεν υπήρχε χρόνος σε αυτή τη φάση για να αξιοποιηθούν περισσότερο. Έχουν ‘φακελωθεί τα ονόματά τους, ώστε να επιστρατευθούν σε επόμενες δράσεις, να δώσουν ιδέες, χρόνο , ορισμένοι και χρήματα...
4)Αξιοποίηση πρωτοποριακών μεθόδων: το Up Greek Tourism θα ήταν δύσκολο , ακατόρθωτο να φθάσει στο στόχο του , αν δεν βασιζόταν στο crowdfunding. Τα 20.000 δολάρια συγκεντρώθηκαν από απλούς πολίτες, που κατέθεσαν την συμβολή τους σε αμερικάνικη πλατφόρμα. Η διαδικασία αυτή έκανε απλή την κατάθεση χρημάτων, αλλά διαφύλαξε και το θέμα της διαφάνειας: δεν πέρασε ούτε ένα δολάριο, από κάποια τσέπη. Όλοι γνωρίζουν ποιοι κατέθεσαν χρήματα, όλοι μπορούν να δουν πώς θα αξιοποιηθούν. (Να σημειωθεί ότι όλα τα έξοδα της διαδικασίας, ταξίδια κλπ καταβάλλονται από τους ίδιους τους εθελοντές, τα 20.000 δολάριο διατίθενται μόνο για τις δράσεις προβολής).
ΠΗΓΗ LIFO